Telefon komorkowy - koniec terminu naprawy gwarancyjnej

Co byśmy bez nich zrobili? Masz problem ze sprzętem? Chcesz kupić grę? Tutaj jest odpowiednie miejsce na takie tematy.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Autor tematu
Beaver
Rhetor
Posty: 1579
Rejestracja: 31-08-2009, 15:46

Telefon komorkowy - koniec terminu naprawy gwarancyjnej

Post autor: Beaver »

A wiec tak: oddalę telefon na gwarancji do salonu ery. Telefon nokia. Pani ładnie poinformowała iż maja na naprawę 14 dni. Termin ten mija jutrzejszego dnia. Nie mam gwarancji przy sobie bo oddalę ja z telefonem. Co mogę teraz zrobić ? mogę iść i rzadki nowego telefonu czy jak to wygląda. Interesuje mnie dokładnie nokia, czy mogą sobie przedłożyć termin naprawy skoro sama pani mówiła o 14 dniach?


Boruta
Archont
Posty: 582
Rejestracja: 29-08-2009, 15:16
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Boruta »

Ja miałem z podobnie z butami, oddałem do reklamacji i po 14 dniach nie było odpowiedzi. W tej sytuacji firma jest zobowiązana zwrócić bezzwłocznie pieniądze. Ja dostałem kasę od ręki po 14 dniach. Zadzwoń do rzecznika praw konsumentów przy UM, on Ci wszystko wytłumaczy. Z tego co pamiętam po tych 14 dniach składałem pismo z żądaniem zwrotu gotówki na podstawie jakiegoś paragrafu ;) Rzecznik Ci powie jakiego.


Keleos
Rhetor
Posty: 4114
Rejestracja: 24-10-2009, 13:57

Post autor: Keleos »

No dobra - a co z danymi zgromadzonymi w telefonie? Przecież nie może ot tak oddać im swoich prywatnych danych...


halford
Rhetor
Posty: 2093
Rejestracja: 21-10-2009, 15:44

Post autor: halford »

Oddając sprzęt na gwarancję chyba sam musisz zadbać o swoje dane. Teraz to chyba tylko dobra wola serwisu. Ale pewien nie jestem.


Boruta
Archont
Posty: 582
Rejestracja: 29-08-2009, 15:16
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Boruta »

Keleos pisze:No dobra - a co z danymi zgromadzonymi w telefonie? Przecież nie może ot tak oddać im swoich prywatnych danych...
Kopiujesz, wywalasz, wyjmujesz karty pamięci i sim. Przynajmniej ja tak będę musiał zrobić, bo od tego gadania mi też padł telefon :mrgreen:


Keleos
Rhetor
Posty: 4114
Rejestracja: 24-10-2009, 13:57

Post autor: Keleos »

No ale Boruta - chodzi o to, czy oni mają teraz obowiązek ci udostępnić telefon, jak tego nie zrobiłeś wczesniej?


faleQ
Archont
Posty: 745
Rejestracja: 12-10-2009, 08:24
Lokalizacja: KT str
Kontakt:

Post autor: faleQ »

Ale jakich 14 dni minęło :?: ?? Kalendarzowych czy roboczych :?:
Większość serwisów telefonów komórkowych daje sobie 14 dni roboczych na naprawę. Jeśli mija Ci 14 dni roboczych, to skontaktuj się ze mną na PW. Zapytam kumpla co z tym zrobić ;)


Lilith
Proedroj
Posty: 358
Rejestracja: 19-11-2009, 11:13

Post autor: Lilith »

Niestety nie mają obowiązku Ci go udostępnić jak Ci kasę zwracają co więcej 99,9% serwisów kasuje to na wstępie bo zawsze robią wymianę softu.


faleQ
Archont
Posty: 745
Rejestracja: 12-10-2009, 08:24
Lokalizacja: KT str
Kontakt:

Post autor: faleQ »

Lilith pisze:Niestety nie mają obowiązku Ci go udostępnić jak Ci kasę zwracają co więcej 99,9% serwisów kasuje to na wstępie bo zawsze robią wymianę softu.
Masz rację. Jedyne przypadki gdy nie kasują, to wtedy gdy się zastrzeże aby tego nie robili.


Lilith
Proedroj
Posty: 358
Rejestracja: 19-11-2009, 11:13

Post autor: Lilith »

faleQ, nie prawda niejednokrotnie prosiłam aby mi nie usuwali danych z komórki a i tak je kasowali w zasadzie tylko serwis noki ten co był dawniej na wałowej stara się skopiować książkę telefoniczną ale tylko ją .


faleQ
Archont
Posty: 745
Rejestracja: 12-10-2009, 08:24
Lokalizacja: KT str
Kontakt:

Post autor: faleQ »

Zawsze jak odnosiłem swojego SE do serwisu (mamy w Tarnowie licencjonowany serwis), to mówiłem, żeby mi nie wgrywali nowego oprogramowania (sam sobie z tym dobrze radzę ;) ). I zawsze soft zostawał bez zmian.


Lilith
Proedroj
Posty: 358
Rejestracja: 19-11-2009, 11:13

Post autor: Lilith »

faleQ, to choć tyle :) ja nie miałam takiego szczęścia

ODPOWIEDZ