Zobacz głosowanie ws WOT.
tarnowskie MPK
Re: tarnowskie MPK
No tego się właśnie boję, że mamy w RM agentów gminnych, którzy sabotują rozwój miasta, bo są związani z sąsiednimi gminami.
Re: tarnowskie MPK
Jak tylko to wprowadzą to jestem pierwszy do zakupu takiego biletu miesięcznego i w miarę możliwości przerzucam się na autobus zamiast samochodu po mieście.
Na obecną chwilę mając TKM premium dalej mi się nie opłaca.
Pomysł fantastyczny, ale w Nowym Sączu było/jest podobnie z parkingiem? Darmowe 2h dla mieszkańców NS. To wszystko ościenne się buntuje...
Na obecną chwilę mając TKM premium dalej mi się nie opłaca.
Pomysł fantastyczny, ale w Nowym Sączu było/jest podobnie z parkingiem? Darmowe 2h dla mieszkańców NS. To wszystko ościenne się buntuje...
Re: tarnowskie MPK
Ja się tylko obawiam żeby nie skończyło się na tanich biletach. Ja raczej biletu i tak nie kupię, bo korzystając z MPK kilka razy w roku nadal nie będzie mi się to opłacać. A korzystam kilka razy w roku bo mieszkam w tej części Tarnowa gdzie autobusem można dojechać co najwyżej na dworzec, a we wszystkie inne miejsca czas przejazdu (wliczając przesiadki) jest porównywalny z czasem dojścia piechotą. Także bilety biletami ale jeśli chcemy naprawdę zachęcić ludzi do zbiorkomu to musimy dać im sensowną ofertę przewozową. Skomunikowane połączenia i sensowna częstotliwość (nawet kosztem ilości linii).
Re: tarnowskie MPK
Pamiętasz jak Ciepiela wymyślił jak wydać grubą kasę na audyt i "optymalizację" linii w mieście?
Skończyło się wydaniem kasy i zerowym wynikiem, bo miasto dało tyle warunków brzegowych, że nie dało się niczego zoptymalizować
Miasto musiałoby zrobić rewolucję w liniach, ich kształcie i częstotliwości, ale to nie przejdzie, bo przecież "9" od zawsze jechała w ten sposób i nie wolno tego zmienić.
Skończyło się wydaniem kasy i zerowym wynikiem, bo miasto dało tyle warunków brzegowych, że nie dało się niczego zoptymalizować
Miasto musiałoby zrobić rewolucję w liniach, ich kształcie i częstotliwości, ale to nie przejdzie, bo przecież "9" od zawsze jechała w ten sposób i nie wolno tego zmienić.
Re: tarnowskie MPK
Ewenement to Mickiewicza, 12 linii miejskich przejeżdża tamtędy, wykluczając komunikacyjne np Słowackiego
Chcąc jechac na basen z okolic Geminii, musisz jechać przez całe miasto bo trasa prowadzi przez Lwowska Narutowicza Świt Mościckiego Szujskiego Klikowska itd
a bardzo krótki odcinek w zasadzie do pokonania.
Polecam z osiedla zielonego wybrać sie komunikacja na cmentarz w Krzyżu lub Klikowej.
Wycieczka do Krzyża to 4minuty autobusem 15 minut pieszo.
W ostatnim czasie jest popularny temat wykluczenia mieszkańców okolic Tuchowskiej.
A co mają powiedzieć mieszkańcy Gumnisk?
Ciężko ustawiać komunikację dla kilku osób w ciągu dnia.
Ale jednak takie linie na Wierzchoslawice jeżdżą
Polecam sie wybrać do innych miast i spróbować bez przesiadki gdzies sie dostać.
Mieszkając na obrzeżach najważniejsze to dostać do miejsca bardzo dobrze skomunikowane z każdą częścią miasta
Czy ułatwiło by dołożenie dodatkowych przystanków kolejowych? Nie.
Z dworca głównego do Mościc 6zł bilet, taniej by raczej nie bylo na odcinku np do Lwowskiej.
Chcąc jechac na basen z okolic Geminii, musisz jechać przez całe miasto bo trasa prowadzi przez Lwowska Narutowicza Świt Mościckiego Szujskiego Klikowska itd
Polecam z osiedla zielonego wybrać sie komunikacja na cmentarz w Krzyżu lub Klikowej.
Wycieczka do Krzyża to 4minuty autobusem 15 minut pieszo.
W ostatnim czasie jest popularny temat wykluczenia mieszkańców okolic Tuchowskiej.
A co mają powiedzieć mieszkańcy Gumnisk?
Ciężko ustawiać komunikację dla kilku osób w ciągu dnia.
Ale jednak takie linie na Wierzchoslawice jeżdżą
Polecam sie wybrać do innych miast i spróbować bez przesiadki gdzies sie dostać.
Mieszkając na obrzeżach najważniejsze to dostać do miejsca bardzo dobrze skomunikowane z każdą częścią miasta
Czy ułatwiło by dołożenie dodatkowych przystanków kolejowych? Nie.
Z dworca głównego do Mościc 6zł bilet, taniej by raczej nie bylo na odcinku np do Lwowskiej.
Re: tarnowskie MPK
Miasto powoli, ale się zmienia. Siedliska mieszkańców ewoluują. Patrząc na obecną tendencję, to w ciągu kilku(nastu?) najbliższych lat teren sadów między Szujskiego, a Klikowską zostanie zabudowany blokami. Sukcesywnie zabudowywane zostają także tereny wokół Lotniczej i Al. Tarnowskich. Chcąc zachęcić ludzi do korzystania z MPK trzeba będzie kogoś mądrego, kto przełamie ten liniowy beton i w końcu dokona modyfikacji w przebiegu linii, wraz z utworzeniem nowych pętli czy węzłów przesiadkowych.
Częstotliwość kursów, zwłaszcza w weekendy, jest taka, że odechciewa się korzystać z autobusu. Nie oczekuję kursów co pięć minut, ale te 15-20 w sobotę, to jeszcze w miarę akceptowalny czas. Tymczasem chcąc np. w sobotę po południu jechać spod Burku do Gemini mam do wyboru 2 o 15:17 albo 30 o 15:20 (doświadczenie pokazuje, że czasami zdarza się, iż oba autobusy przyjeżdżają niemal jednocześnie). Jeśli się spóźnię, to następna "2" jest o 16:33, a następna "30" o 15:57. Czyli albo wracam się do domu po samochód, albo korzystając z ładnej pogody idę pieszo.
Może jakieś linie weekendowe, o indywidualnym przebiegu, kursujące między popularnymi destynacjami (galerie, obiekty kultury, sportowe) uzupełniające siatkę regularnych połączeń byłyby jakimś rozwiązaniem.
Częstotliwość kursów, zwłaszcza w weekendy, jest taka, że odechciewa się korzystać z autobusu. Nie oczekuję kursów co pięć minut, ale te 15-20 w sobotę, to jeszcze w miarę akceptowalny czas. Tymczasem chcąc np. w sobotę po południu jechać spod Burku do Gemini mam do wyboru 2 o 15:17 albo 30 o 15:20 (doświadczenie pokazuje, że czasami zdarza się, iż oba autobusy przyjeżdżają niemal jednocześnie). Jeśli się spóźnię, to następna "2" jest o 16:33, a następna "30" o 15:57. Czyli albo wracam się do domu po samochód, albo korzystając z ładnej pogody idę pieszo.
Może jakieś linie weekendowe, o indywidualnym przebiegu, kursujące między popularnymi destynacjami (galerie, obiekty kultury, sportowe) uzupełniające siatkę regularnych połączeń byłyby jakimś rozwiązaniem.