Ludowy Klub Sportowy Nieciecza Bruk-Bet

Imprezy sportowe, plotki z torów, boisk, dyskusje o sporcie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

extremal
Archont
Posty: 887
Rejestracja: 07-09-2009, 12:54
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: extremal »

WSK pisze:
ad2222 pisze:
Deto pisze:Czy Kolporter stracił klinentów ? Cała masa innych sponsorów ? Nie sądzę
Ale przeprowadziłeś jakieś badania marki?

a tak przyokazji - dawniej Korona Kielce występowała pod nazwą Korona Kolporter Kielce - a teraz coś wstyd używać drugiego członu nazwy? Czy może całkiem Kolporter wycofał się ze sponsoringu?
Są bez sponsora chyba.
Kolporter oddał miastu udziały. Bardzo dobrze że nie ma w nazwie sponsora, bo takowych w nazwie być nie powinno.

Lista skorupmpowanych klubów jest dłuższa ale takie Polary Wrocław to wiadomo jak powinny kończyć. ;)
POLAK WĘGIER DWA BRATANKIĄ


Autor tematu
Deto
Thesmothetai
Posty: 1350
Rejestracja: 07-09-2009, 12:50
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Deto »

ad2222 pisze:
Deto pisze:Ty poważnie masz mnie za jakiegos idiotę ? Praktycznie za każdym razem próbujesz podważyć moje słowa. Tylko póki co, to Tobie brakuje argumentów.
To Tobie brakuje badań, i przeprowadzasz atak bezpośredni (zdaniem "Masz mnie za jakiegoś idiotę?") licząc na to, że się zdenerwuję i mnie "poniesie" jak np gushmana. Prosiłem tylko o badania marki, bo jakieś podstawy do twierdzenia, że Kolporter czy Lech nie ponieśli straty po aferach ze sprzedawaniem meczów powinieneś mieć. A nie masz. Potem atak, i odwrócenie kota ogonem ("to Tobie brakuje argumentów").

Widzisz, ja nie chodziłem na zajęcia z dziennikarstwa, ale też potrafię dyskutować :)
To nie takie trudne. Więc jeżeli potrafisz dyskutować, to i postaraj się i czasem sam sprawdź u źródła ;)

http://www.kolporter.com.pl/news.php?nr=52
http://service.kolporter.com.pl/artykul.php?numer=488

Awatar użytkownika

gushman
Rhetor
Posty: 3355
Rejestracja: 14-10-2009, 20:59

Post autor: gushman »

Skoro moderatorzy zofftopowali ten wątek do bólu to i ja się przyłączę. Z innej beczki, ale w temacie. W żużlowym Wrocławiu wyniki nawet są (a raczej były do momentu strajku jednego z liderów), więc główny sponsor powinien być zadowolony, nieprawdaż? Otóż nie do końca.

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,3576 ... dlawi.html

Cytuję najważniejszy dla tej dyskusji fragment:

"- Właściciele Betardu po tym, jak wybuchła afera z Bjerre, otrzymali kilkadziesiąt telefonów i maili z pytaniami o ich wypłacalność - mówi anonimowo osoba związana z WTS-em. - Klub musiał się gęsto tłumaczyć, że długi to efekt żałoby, powodzi i wycofania się kilku innych sponsorów."

To tak odnośnie ryzyka związanego ze sponsorowaniem sportu. Że o akcjach niepicia piwa Lech w Poznaniu i innych bojkotach sponsorów nie wspominając.
900 ml, grupy krwi nie pamiętam

Cały Tarnów na Facebooku

Awatar użytkownika

ad2222
Rhetor
Posty: 7659
Rejestracja: 03-03-2009, 10:51
Lokalizacja: Tarnów, Zabłocie

Post autor: ad2222 »

gushman pisze:Skoro moderatorzy zofftopowali ten wątek do bólu
Nie wiem czy zauważyłeś, ale po przeniesieniu postów o LZS Nieciecza do jednego wątku o tej nazwie nie mamy już żadnych offtopiców :) - natomiast Twój post wpisuje się w temat o tym, że generalnie sponsorowanie sportu 9przynajmniej w Polsce) niesie ryzyko dla sponsora. Zwykła kampania reklamowa - ustalasz budżet, kampania się toczy - jest o wiele bezpieczniejsza niż reklama przez sport.

Deto,
Wszystko fajnie, podałeś mi wyniki finansowe - ale ja prosiłem o badania marki Kolporter - "nie ze mną te numery, Deto" :)

Jeżeli chcesz zakończyć to przerzucanie się linkami, możemy wspólnie przyjąć stanowisko jak wyżej - że reklama przez sponsoring sportu jest bardziej ryzykowna niż 'zwykła' reklama.

Teksty o 'psuciu sportu' i o 'żałosnym upadku klubu po jednym, góra dwóch sezonach' to jakieś nędzne próby zamaskowania faktu, że Unia wykazała dużą nieudolność i nie złowiła takiego sponsora.
"Wolę być głupim z nadzieją, niż bez nadziei - niemądrym" Edward 'Dudek' Dziewoński

Awatar użytkownika

extremal
Archont
Posty: 887
Rejestracja: 07-09-2009, 12:54
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: extremal »

"- Właściciele Betardu po tym, jak wybuchła afera z Bjerre, otrzymali kilkadziesiąt telefonów i maili z pytaniami o ich wypłacalność - mówi anonimowo osoba związana z WTS-em. - Klub musiał się gęsto tłumaczyć, że długi to efekt żałoby, powodzi i wycofania się kilku innych sponsorów."
Zatrudniają rozkapryszoną panienkę to maja problem. Niech ta Kenia nie strzela fochów, bo gdzie chce zarobić jak nie w Polsce? Chyba nie przy koszerniu ich duńskich pastwisk...

PS. To nie jest OT, bo duńskie kluby żużlowe bardzo przypominają Nieciecze. :mrgreen:
POLAK WĘGIER DWA BRATANKIĄ


Autor tematu
Deto
Thesmothetai
Posty: 1350
Rejestracja: 07-09-2009, 12:50
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Deto »

ad2222 pisze:Unia wykazała dużą nieudolność i nie złowiła takiego sponsora.
Ile razy jeszcze to powtórzysz i ile razy mamy Ci tłumaczyc to samo !
Z wami , to rzeczywiście jak rozmowa ze ślepym o kolorach...

Tak to działacze Unii byli nieudaolni, są nieudolni, oni decyduja o wsyztskim i tooni nie chca nic zmienić na lepsze.

Tak, reklama przez sport jest bez sensu i jest ryzykowna. Też macie rację. Zastanawiam się tylko skąd tylu sponsorów w różnych dyscyplinach czy chociażby w piłce nożnej. Choć przyznam wam, że reklama w ogóle sie nie opłaca. To wyrzucanie pieniędzy w błoto.

A co do Niecieczy, to prezes poprostu nie ma co z kasą robić i jest pierwsza osobą, która wydaje kasę nie patrząc na opłacalność ;)

Przyznam, że nie chce mi się już tłumaczyć jak dzieciom wszystkich mechanizmów. to w waszym przypadku bez sensu.

Ad2222, ja wobec tego chce od Ciebie badań marki Kolporter, dotyczących podejścia klientów po ujawnieniu afery korupcyjnej. Bo widzę, że i tak jakbys dostał takie badania, to wymyślisz sobie znów coś innego.

Jak to mówią, jak sie chce psa uderzyc to kij sie znajdzie, więc próbuj dalej.
Ostatnio zmieniony 07-06-2010, 14:28 przez Deto, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika

gushman
Rhetor
Posty: 3355
Rejestracja: 14-10-2009, 20:59

Post autor: gushman »

Deto pisze:Tak, reklama przez sport jest bez sensu
To jeszcze poprosimy cytat z wypowiedzi kogokolwiek w tym wątku, że reklama przez sport jest bez sensu.

Produkujesz nigdy nienapisane wypowiedzi i polemizujesz z nimi... ad2222 chyba jeszcze tego nie wie, dlatego tak zawzięcie uczestniczy w tej "dyskusji".


Autor tematu
Deto
Thesmothetai
Posty: 1350
Rejestracja: 07-09-2009, 12:50
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Deto »

gushman pisze: To jeszcze poprosimy cytat z wypowiedzi kogokolwiek w tym wątku, że reklama przez sport jest bez sensu.

Produkujesz nigdy nienapisane wypowiedzi i polemizujesz z nimi... ad2222 chyba jeszcze tego nie wie, dlatego tak zawzięcie uczestniczy w tej "dyskusji".
ad2222 pisze:twierdzę tylko, że kasa wyłożona na reklamę kupując klub piłkarski nie da tak pewnych efektów jak zainwestowana w normalną kampanię reklamową
ad2222 pisze: Ja wcale nie pisałem, że to droższa forma reklamy, ale że bardziej niepewna - wystarczy jeden sprzedany mecz, czy zwykły niefart i już kojarzymy firmę z przegranym klubem...
Za to ty jestes ekspertem we wszyskich tematach ;) a ja mam kompleksy ;) pewnie jeszcze na twoim punkcie ;)

A jak już jesteśmy przy Tobie, to może w takim razie ja poprosze o cytaty dotyczące tego...
gushman pisze: Produkujesz nigdy nienapisane wypowiedzi i polemizujesz z nimi...

Awatar użytkownika

gushman
Rhetor
Posty: 3355
Rejestracja: 14-10-2009, 20:59

Post autor: gushman »

To co zacytowałeś nijak ma się do określenia "bez sensu". Ryzykowna owszem, ale tu nie ma słowa o braku sensu. Szukaj dalej.
900 ml, grupy krwi nie pamiętam

Cały Tarnów na Facebooku


Jakub Kwaśny
Rhetor
Posty: 3053
Rejestracja: 24-08-2009, 17:06
Lokalizacja: Tarnów - Lwowska
Kontakt:

Post autor: Jakub Kwaśny »

Deto pisze:Za to ty jestes ekspertem we wszyskich tematach ;) a ja mam kompleksy ;) pewnie jeszcze na twoim punkcie ;)
gushman pisze:To co zacytowałeś nijak ma się do określenia "bez sensu". Ryzykowna owszem, ale tu nie ma słowa o braku sensu. Szukaj dalej.
ale wy się musicie lubić ;-) od zawsze tak macie? :-)
http://www.kubakwasny.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
ponad > 22000 ml A Rh +, a TY?

Awatar użytkownika

gushman
Rhetor
Posty: 3355
Rejestracja: 14-10-2009, 20:59

Post autor: gushman »

Ja zawsze Deto szanowałem. Pasjonat, oddany temu co robi i lubi, w pewnym momencie byliśmy bardzo do siebie podobni (choć mój adwersarz na pewno temu zaprzeczy, ale wg mnie taka jest prawda). Ja miałem bzika żużlowego, on wciąż ma piłkarskiego. Goniliśmy koło swoich drużyn, starali się coś pomóc kosztem własnym. Na jakimś wyjeździe żużlowym nawet wódkę piliśmy razem. :)

Później mi się odmieniło i już skupiłem się na rodzinie i swoim życiu. Nie wiem dlaczego Deto atakuje mnie przy niemal każdej wypowiedzi. Myślę, że o to trzeba już jego zapytać. Ja mam mu za złe chorobliwe upodobanie do manipulacji. Przekręca wypowiedzi (nie tylko moje), wkłada innym niewypowiedziane słowa w usta (na co wyraźny przykład jest wyżej).

Nasz różny stosunek do życia pokazuje nawet to, że gdy wpadamy na siebie gdzieś "na mieście" to ja z uśmiechem na ustach pozdrawiam go czy witam się na odległość. On albo kręci głową, albo spluwa na ziemię...

Już pomijam fakt, że jesteśmy 2 Michały. :)


Autor tematu
Deto
Thesmothetai
Posty: 1350
Rejestracja: 07-09-2009, 12:50
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Deto »

gushman pisze:To co zacytowałeś nijak ma się do określenia "bez sensu". Ryzykowna owszem, ale tu nie ma słowa o braku sensu. Szukaj dalej.
Widzę, ze ty musisz mieć wszystko czarne na białym ;)

Rozumiem, że jak ktoś napisze, że jadł pyszną szarlotkę, a ktoś inny skomentuje to, że pewnie dobre musiało byc to ciastko z jabłkiem, to też się doczepisz ? Czasem da si coś wywnioskować z treści danej wypowiedzi. Nie wynika to wprost, ale da się wywnioskować. Toi jest presupozycja ;) tak na marginesie ;)

Jeżeli pewne działania marketingowe mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów, są obarczone dość dużym stopniem ryzyka i niepewności, to działanie takie jest bezsensowne.

No chyba, że według ciebie ma sens ;)

Oczywiście pomijam kwestię ryzyka w działaniach biznesowych.

Co do twojego podsumowania, to wybacz, nie chcę tutaj się rozwlekać.
Skupię się tylko na wybranym fragmencie.
gushman pisze:Ja zawsze Deto szanowałem.
Nasz różny stosunek do życia pokazuje nawet to, że gdy wpadamy na siebie gdzieś "na mieście" to ja z uśmiechem na ustach pozdrawiam go czy witam się na odległość. On albo kręci głową, albo spluwa na ziemię...
Widocznie ja na ten szacunek w jakiś sposób sobie zasłużyłem. Tobie jakoś się nie udało i dobrze o tym wiesz. Z tym spluwaniem czy kręceniem głową, to sam widzisz, że nie ja szukam w tobie kolegi, tylko chyba ty we mnie. A nawet jeżeli wytłumaczysz swoje "cześć" kulturą, to wiele razy dałem ci juz do zrozumienia, że mam ją, jak i ciebie gdzieś ;) Nie chcę mieć z tobą nic wspólnego :) Z ciebie się poprostu już perfumerii zrobić nie da...

Więcej na forum nie napiszę, znam granice smaku ;) Ale Kubo jeżeli będziesz chciał, to zawsze mogę Ci to uzasadnić na żywo :)
Ostatnio zmieniony 07-06-2010, 19:08 przez Deto, łącznie zmieniany 2 razy.


Buster Keaton
Obywatel
Posty: 48
Rejestracja: 30-05-2010, 23:34

Post autor: Buster Keaton »

Może mój wpis nieco uspokoi sytuację w temacie.

Z mojego punktu widzenia i doświadczenia trudno na tą chwilę wymyślić lepszy i efektywniejszy sposób reklamowania Brukbetu niż inwestycja w L.K.S.

W tym przypadku nie jest potrzebna analiza i tworzenie badań rynkowych. Brukbet buduje markę i jednocześnie ją umacnia. Jest chyba największym producentem w kraju ale akcja z L.K.S-em jest dobrym przykładem na powyżej wspomniane budowanie, umacnianie MARKI.
Pewnie zapyta ktoś: skoro to taki rewelacyjny sposób to dlaczego wszyscy tak nie robią ?
Odpowiedź jest prosta- nie wszystkich na to stać.
Jeżeli już jestem przy kasie to trudno sobie wyobrazić kampanię reklamową (docierającą do idealnej grupy docelowej) tańszą niż drużyna L.K.S.
Jeżeli ktoś się pokusi i przeliczy ile by kosztowały emisje reklamy TV (krótki spot -1,30 min) ten dojdzie do wniosku że lepiej inwestować w drużynę. Wiadomości sportowe w TV po każdej kolejce na większości szanujących się kanałów. Wiadomości radiowe po każdej kolejce bez względu na region kraju i rozgłośnię. Reklama na portalach internetowych. Do tego dochodzą magazyny sportowe i inne programy promujące sport na antenie TV. Reklama docierająca do najdalszej zabitej dechami dziury pod warunkiem że znają tam TV, radio lub internet. Zakładam że najdalsze sioło (nawet takie na 5-dymów) posiada przynajmniej jedno radio i TV. Pisałem już na tym forum że będąc w Lidzbarku Warmińskim słyszałem wiadomości sportowe nadawane przez Olsztyńską rozgłośnię. Wyniki ostatniej kolejki i o każdej drużynie kilka słów. Było o OKOCIMSKIM BRZESKO, KOLEJARZU STRÓŻE, BRUKBECIE NIECIECZA. Na Warmii słyszą BRUKBET po każdym meczu. Trudno sobie wyobrazić koszty plakatów, bilboardów, spotów, ulotek atakujących Polskę przez cały sezon piłkarski. Na dodatek wyżej wspomnianych nośników jest tak dużo ze trzeba by kampanię jeszcze innymi akcjami wspomagać. Myślę że efektywność i tak byłaby mniejsza niż w przypadku inwestycji w drużynę.
Pisałem że badania i analizy nie są zbyt istotne w przypadku Brukbetu ponieważ artykuł produkowany przez Brukbet nie jest wyrobem ekskluzywnym/prestiżowym. To znaczy że jest oferowany zarówno osobie wykształconej i tej bez wysokiego wykształcenia, osobie bogatej i tej mniej zamożnej potrzebującej sobie utwardzić (wybrukować) 3m kwadratowe podwórka. Oferta jest skierowana do osób prywatnych i instytucji. Jednym słowem towar dla każdego. Wszystkie grupy społeczne są obecne na trybunach piłkarskich całego kraju i to jest wyjątkowość tej dyscypliny. Największym atutem jest jej popularność. Pomijam poziom widowisk. Poziom widowiska sportowego i osiągnięcia sportowe w większości nie przekładają się w naszym kraju na popularność dyscypliny. Przykłady: kajakarstwo, piłka ręczna ...

Pisał ktoś o ryzyku w reklamie.
Moim zdaniem nie ma czegoś takiego jak zła reklama. REKLAMA to REKLAMA.
Ryzyko że coś pójdzie nie tak jest zawsze. To nie jest tak że ktoś sprzeda mecz i marka "dołuje".
Nieprzewidywalność i ryzyko jest zawsze.
Wyobraźmy sobie że robimy kampanię której wizerunkiem jest sielski krajobraz łąki z Krasulą. Uderzenie NATURY !
Mamy wszystko wyprodukowane, już nawet spot był emitowany kilka razy, bilboardy się kleją i ni z tego ni z owego CHOROBA WŚCIEKŁYCH KRÓW !
Zamiast reklamy naturalnego produktu mamy reklamę CHOROBY, SZALEŃSTWA !
Nikt tego nie przewidzi. Cała kampania zaczyna się od nowa. Same straty.
Takich przykładów można więcej przytoczyć ale chyba nie ma takiej potrzeby.

Temat opisałem najprościej jak się da. Bez wnikania w szczegóły techniczne. Jeżeli ktoś ma wątpliwości to chętnie wyjaśnię dokładniej ale przy okazji. Mam w tym momencie pracę którą muszę się zająć i trochę z czasem zaczynam nie wyrabiać. Zauważyłem że powoli zaczynam na forum pracować ;)


Autor tematu
Deto
Thesmothetai
Posty: 1350
Rejestracja: 07-09-2009, 12:50
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Deto »

Buster Keaton pisze:Temat opisałem najprościej jak się da. Bez wnikania w szczegóły techniczne. Jeżeli ktoś ma wątpliwości to chętnie wyjaśnię dokładniej ale przy okazji. Mam w tym momencie pracę którą muszę się zająć i trochę z czasem zaczynam nie wyrabiać. Zauważyłem że powoli zaczynam na forum pracować ;)
Nie ma sensu dawać przykładów i tłumaczyć. I tak zaraz, by czasem nie dac za wygrana przeczytasz -"podaj wyniki badań"

No, ale jeżeli juz sobie tak podejmy przykłady, to pewnie każdy z was widział już reklame nowej akcji piwa LECH .

"Zimny Lech rusza w trasę". Brzmi dwuznacznie, ryzyko spore, a jednak ruszyli z akcją.

Awatar użytkownika

extremal
Archont
Posty: 887
Rejestracja: 07-09-2009, 12:54
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: extremal »

Kończąc - część sponsorów robi to dla reklamy, część z pasji. ;) Ci z pasją mają łatwiej. ;)
POLAK WĘGIER DWA BRATANKIĄ

ODPOWIEDZ