Przebieg rzeczywiście praktycznie identyczny, różnica jeszcze jest taka, że wariant czerwony przewiduje długi most nad torami, a niebieski krótki tunel pod.
A dalej to nie wiem, to opracowanie kończy się kawałek za torami rondem, do którego już chyba istnieją odrębne opracowania.
Czemu to nie podpisane kto to opracował??
Tuhowska też ma łądny plan z 8 stycznia 2016 i co z tego.
Czyli jak pojawia się kwestja takiego zjazdu z A4 to znaczy że Wschodnia obwodnica już jest w koszu??
Za Ścigały była już koncepcja tej drogi. No i co kolejny pułkownik się szykuje, ktoś pomalował kreski na mapie, wziął pewnie kupę pieniędzy... Jak widzę w planie tę długą estakadę nad torami w wariancie czerwonym, zwłaszcza, że tam jest sporo linii energetycznych napowietrznych to całkiem logiczny w tym miejscu wydaje się tunel pod torami jak w niebieskim (Gościnny nie bój się - to nie byłaby inwestycja PKP, oni by ją tylko uzgadniali). Teraz kolejne opracowanie będzie łapało kurz...
Poza tym nie podoba mi się koncepcja węzła z Krakowską w tym wariancie, ale to moja opinia tylko. W czerwonym to rondo na łącznicy to jakiś mokry sen projektanta. Wariant niebieski jest dużo lepszy.
Z opracowaniem można zapoznać się w ZDiKu, mi udało się od nich dostać takie ogólne obrazki koncepcyjne.
Z tego co wiem to jest to więcej niż narysowane kreski, bo zadaniem projektanta było zorganizowanie wszystkich uzgodnień, więc i z PKP uzgodnienia były robione, to też przedłużyło termin, który pierwotnie miał wypaść na 13 grudnia, a wyszedł końcem kwietnia. Z tego co pamiętam z BIPu to prace kosztowały około 35 tysięcy.
Przetarg na zaprojektowanie nowej drogi oraz mostu został unieważniony na kilka dni przed otwarciem ofert. ZDW i wicemarszałek Łukasz Smółka uspokajają jednak, że pojawiły się nowe okoliczności i lada dzień ma zostać ogłoszony przetarg na projekt i budowę łącznika autostrady z tarnowskimi Mościcami. Ta procedura ma być szybsza i doprowadzić do budowy wyczekiwanej drogi do 2023 roku.