Autostrada A4

Coś budują? Coś wyburzają? Masz jakieś własne pomysły (nawet futurystyczne)? Tutaj jest miejsce dla ciebie
ODPOWIEDZ

green123
Archont
Posty: 974
Rejestracja: 30-08-2012, 19:03

Post autor: green123 »

A ja mam pytanie:

Dlaczego na wiadukcie są ekrany dzwiękochłonne- tam praktycznie nikt nie mieszka, jest tylko autostrada, a na wężle gdzie mieszka parę osób nie ma ich?. Do tego hałas z węzła dochodzi do nowodąbrowskiej ponieważ auta muszą jechać pod górę i czasami jak jest przejżysto słychać dzwięk aut?


marecki 0701
Prytan
Posty: 251
Rejestracja: 25-10-2009, 00:37
Lokalizacja: Tarnow

Post autor: marecki 0701 »

To wg tych wspaniałych norm, które wyciszają nawet w lasach... :) :P
Będziem życ

Awatar użytkownika

opornik
Rhetor
Posty: 9681
Rejestracja: 24-08-2009, 09:38
Lokalizacja: Krzyż

Post autor: opornik »

marecki 0701 pisze:To wg tych wspaniałych norm,
Ktoś zbił niezłą kasę za te ściany płaczu. Oczywiście zgodnie ze znowelizowanym prawem. A każdy z nas zapłaci za te cudowne rozwiązania. Chyba, że mrówki i dżdżownice też muszą mieć spokój.
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku

Awatar użytkownika

ozi26
Thesmothetai
Posty: 1182
Rejestracja: 04-07-2010, 14:29
Lokalizacja: TARNOW-ŁÓDŹ

Post autor: ozi26 »

angelo pisze:
ozi26 pisze:A czy jednak np nie można zrobić rozeznania miesięcznego pod względem ruchu tranzytowego?? Już to pisałem.
Przecież nie wszystkie auta jadące od Krakowa jadą do Tarnowa czy Rzeszowa.Kilkaset TIR-ów pewnie i tak zjedzie w Szarowie do Bochni, Brzeska czy już na Nowy Sącz. Wydaje mi się że sporo kierowców będzie zjeżdżać w Wierzchosławicach i będą się kierować na Dąbrowę Tarnowską zawsze to parę złotych z "MATOŁA" zostanie na koncie szefa. No a reszta, to się okaże dopiero w praniu.
Twoje słowa pokazują, że jednak nie wziąłeś pod uwagę faktu, że zjazd z A4 to również wjazd na A4. A wyśmianie mojego posta obnażyło tylko Twój niski poziom intelektualny.

Pozdrawiam
Ej człowieku no nie żartuj to ja nie wiedziałem że zjazdem można wjechać. To współczuje bo ja pod prąd nie jeżdżę. Stary piszesz takie bzdety że czacha wymięka. O mój poziom intelektualny to się nie stresuj i nie myśl tyle bo myśliwym i tak nie zostaniesz, ale jak ty jeździsz tak samo jak piszesz to strach się bać.
Z reguły zjazd jest zjazdem a wjazd jest wjazdem dwie zaj* różnice. Nie każdy musi znać podstawowe przepisy bo o praktyce już nie pisze.

Awatar użytkownika

pan_wAZOn
Prytan
Posty: 261
Rejestracja: 21-05-2011, 19:13
Lokalizacja: a teraz to z Krzyskiej ...

Post autor: pan_wAZOn »

No taaak...
a wjazd na A4 na węźle Tarnów-Północ to w jakimś innym miejscu położony jest/będzie niż zjazd z A4 na węźle Tarnów-Północ?? a samochody jadące ze wschodu i południa a chcące wjechać na A4 na Tarnów-Północ to przypadkiem nie przez Jana Pawła w większości będą musiały przejechać - czy może na rogatkach teleporty postawimy?
"Pan Jan z Suwalszczyzny idąc na polowanie przez pomyłkę zabrał papierosy syna - do południa upolował: niebieskiego kangura, jednorożca i dwa smoki..."

Awatar użytkownika

ozi26
Thesmothetai
Posty: 1182
Rejestracja: 04-07-2010, 14:29
Lokalizacja: TARNOW-ŁÓDŹ

Post autor: ozi26 »

angelo pisze:
ozi26 pisze:A czy jednak np nie można zrobić rozeznania miesięcznego pod względem ruchu tranzytowego?? Już to pisałem.
Przecież nie wszystkie auta jadące od Krakowa jadą do Tarnowa czy Rzeszowa.Kilkaset TIR-ów pewnie i tak zjedzie w Szarowie do Bochni, Brzeska czy już na Nowy Sącz. Wydaje mi się że sporo kierowców będzie zjeżdżać w Wierzchosławicach i będą się kierować na Dąbrowę Tarnowską zawsze to parę złotych z "MATOŁA" zostanie na koncie szefa. No a reszta, to się okaże dopiero w praniu. Ruch na pewno będzie większy i nikt temu nie zaprzeczy, no ale może warto zobaczyć jak to będzie wyglądało.
W tym artykule jakiś kolo z GDDKiA mówi że nie można zrobić ograniczenia, więc zostaje tylko remont generalny ulicy JP II

A czy nie wziąłeś pod uwagą faktu, że wszystkie ciężarówki jadące od Rzeszowa, Przemyśla, Ukrainy a kierujące się praktycznie w całą Polskę Zachodnią, Niemcy, Francję, praktycznie całą Europę Zachodnią przelecą przez Jana Pawła?

Pozdrawiam
Stary a czy za każdym razem trzeba Cię uświadamiać że w drugą stronę też auta jeżdżą???
No przecież nie jesteś dziecko żeby Ci tłumaczyć takie rzeczy.
Mi chodziło tylko i wyłącznie właśnie o zjazd z A4 bo Wjazd na A4 np w Szarowie jest praktycznie zawsze na bieżąco. Ale widzę że ludziom ciężko się czegoś domyślić.


ClNEK
Archont
Posty: 803
Rejestracja: 07-11-2009, 12:36

Post autor: ClNEK »

W 2 stronę nie powinno się blokować ale jak połączymy ruch z Rzeszowa w kierunku Kielce, razem z tym w kierunku Kraków to tez będzie to kiepsko wyglądać dla mieszkańców

Awatar użytkownika

angelo
Archont
Posty: 621
Rejestracja: 16-09-2009, 09:03
Lokalizacja: Tarnów/Strusina

Post autor: angelo »

ozi26 pisze: bo Wjazd na A4 np w Szarowie jest praktycznie zawsze na bieżąco.
Przypomnę Ci to, jak stanie JPII i Lwowska... staaaaaaaary. Reszty nie warto komentować.
29500ml B Rh+... A Ty?


hurricane
Rhetor
Posty: 2791
Rejestracja: 28-09-2009, 10:58

Post autor: hurricane »

ozi26 pisze: bo Wjazd na A4 np w Szarowie jest praktycznie zawsze na bieżąco.
Lepszego żartu dawno nie słyszałem :) szczególnie w poniedziałki, piątki i niedziele...
Zapraszam na Internetową Stację Meteo Tarnowiec - meteo.tarnowiec.prv.pl


Ravir
Rhetor
Posty: 1788
Rejestracja: 04-09-2009, 10:40
Lokalizacja: Mościce

Post autor: Ravir »

W Szarowie nie mamy de facto innego ruchu - w Tarnowie mamy ruch lokalny - przypominam, ze w godzinach szczytu na SŁonecznej/JP2 są korki. Często trzeba czekać dwa - trzy cykle świateł. Na Lwowskiej/Okrężnej też często są kolejki - nie masakrycznie duże ale są. A teraz dołozymy do tego ile? 30000 samochodów na dobę?

No i najwazniejsza rzecz : SZPITAL - obawiam się, że zakorkowanie tego odcinka może spowodowac utrudniony przejazd karetek.

Widzę dwa scenariusze : puścimy ruch i zobaczymy. Jak się zakorkuje (a na 100% tak) to miasto będzie mialo dwie opcje. Jedna to zostawić czyli sparaliżować pół miasta z Wolą włącznie. Lub zakazać ruchu ciężarowego. Tak naprawdę to należalo by zakazać calego ruchu :mrgreen: ale osobowe samochody nie zatamuą tak miasta - część tych "sprytniejszych" pojedzie przez Mościce, inni nawet "wbiją" się w starą Czwórkę omijając Tarnów.

Pytanie czy Władza ma COHONES i "postawi" się GDDKiA?
9000 ml A Rh-


hurricane
Rhetor
Posty: 2791
Rejestracja: 28-09-2009, 10:58

Post autor: hurricane »

Sama Al. JPII nie będzie chyba stanowić aż tak wielkiego problemu, problem będzie stanowić ta cholerna zwężka na Lwowskiej pod wiaduktem kolejowym i rondel Zesłańców Sybiru... Tam będzie jak to mówią rekordowa kumulacja... :-|
Zapraszam na Internetową Stację Meteo Tarnowiec - meteo.tarnowiec.prv.pl

Awatar użytkownika

gumini_0317
Archont
Posty: 796
Rejestracja: 16-12-2010, 12:52
Lokalizacja: zza Dunajca

Post autor: gumini_0317 »

Trzeba przeprogramować cykle świateł, żeby nie tworzyły się korki. Wydłużyć cykle.
Poza tym ruch stosunkowo niewiele wzrośnie.


MST wónraT
Rhetor
Posty: 1896
Rejestracja: 05-05-2011, 22:57

Post autor: MST wónraT »

Ravir pisze:W Szarowie nie mamy de facto innego ruchu - w Tarnowie mamy ruch lokalny - przypominam, ze w godzinach szczytu na SŁonecznej/JP2 są korki. Często trzeba czekać dwa - trzy cykle świateł. Na Lwowskiej/Okrężnej też często są kolejki - nie masakrycznie duże ale są. A teraz dołozymy do tego ile? 30000 samochodów na dobę?

No i najwazniejsza rzecz : SZPITAL - obawiam się, że zakorkowanie tego odcinka może spowodowac utrudniony przejazd karetek.

Widzę dwa scenariusze : puścimy ruch i zobaczymy. Jak się zakorkuje (a na 100% tak) to miasto będzie mialo dwie opcje. Jedna to zostawić czyli sparaliżować pół miasta z Wolą włącznie. Lub zakazać ruchu ciężarowego. Tak naprawdę to należalo by zakazać calego ruchu :mrgreen: ale osobowe samochody nie zatamuą tak miasta - część tych "sprytniejszych" pojedzie przez Mościce, inni nawet "wbiją" się w starą Czwórkę omijając Tarnów.

Pytanie czy Władza ma COHONES i "postawi" się GDDKiA?

Bajki z mchu i paproci ciąg dalszy.


Ravir
Rhetor
Posty: 1788
Rejestracja: 04-09-2009, 10:40
Lokalizacja: Mościce

Post autor: Ravir »

MST wónraT - PROSZE O KONKRETY : CO ŹLE NAPISAŁEM. W PUNKTACH. I KONKRETNIE.
Bo narazie to potrafisz napisać JEDNO zdanie BEZ konkretów. Co potwierdza moje zdanie, że szkoły kończysz nieuczciwymi metodami - Jakbyś się uczył to byś potrafił napisać coś więcej niż : "Bajki..." - nie ważne czy się mylę czy nie - ale przynajmniej PISZĘ dłuższe teksty. I INTELIGENTNI ludzie również piszą coś więcej niż to samo zadnie w kółko BEZ uzasadnienia. Jak się zaciąłeś jak stary winyl to palnij się w łeb - może się odblokujesz. :mrgreen:

Gumini_0317 - NIE WIELE? Nawet jeśli 50% ruchu z Czwórki wjedzie do Tarnowa to jest to między 15000 a 20000 samochodów NA DOBĘ. Bo ruch na Czwórce jest szacowany na 30000 - 40000 na dobę.
Przeprogramowanie świateł czyli wydłużenie cykli spowoduje, ze na innych kierunkach powstaną gigantyczne korki - czyli ci co jadą Słoneczną staną w korku.
Najgorsze jest to, że w Mościcach też dopadnie mnie twarda rzeczywistość - część jak usłyszy, ze w Krzyżu korek zjedzie w Wierzchoslawicach i przebijać się będzie przez Mościce. A już dziś na Czerwonych Klonów/Kwiatkowskiego sa korki - na razie w szczycie. Jak ruszy A4 to się powiększą i to znacznie.

Może pomysł Phoenix'a z przeniesieniem zajezdni koło Dworca w Mościcach nie był taki głupi :D bo przynajmniej 9 nie utknie w korku jeszcze przy wyjeździe z placu. :mrgreen:
9000 ml A Rh-


MST wónraT
Rhetor
Posty: 1896
Rejestracja: 05-05-2011, 22:57

Post autor: MST wónraT »

Ravir pisze:MST wónraT - PROSZE O KONKRETY : CO ŹLE NAPISAŁEM. W PUNKTACH. I KONKRETNIE.
Masz co najmniej w dwóch wątkach konkretne pytania, które czekają na odpowiedz. Zaraz Ci je przypomne bo masz jakieś "szkolne"kompleksy, być może z wentylowaną inteligencją.

ODPOWIEDZ