Remont dworca PKP
Jela - może Ciebie rozczaruję - ale perony, dojścia do nich oraz tunela mają być PRZEBUDOWANE.
Remont ma się zacząć w tym roku. Był w planach jako cześć przebudowy Linii 91 - ma zostać przebudowany ukałd peronów, tunel zostanie przedłużony na drugą stronę.
Tu nikt nie popełnił błędu - wiadomo było, że tunel, perony będą kompletnie zmieniane - to po co pakować kasę w coś co za rok zostanie i tak zmienione. A nie można było przebudować samego tunelu bo nowy układ peronów będzie inny.
Tak więc nie ma co się martwić : będziemy mieli nowy 6 peronowy układ, z nowym dwustronnym tunelem.
Remont ma się zacząć w tym roku. Był w planach jako cześć przebudowy Linii 91 - ma zostać przebudowany ukałd peronów, tunel zostanie przedłużony na drugą stronę.
Tu nikt nie popełnił błędu - wiadomo było, że tunel, perony będą kompletnie zmieniane - to po co pakować kasę w coś co za rok zostanie i tak zmienione. A nie można było przebudować samego tunelu bo nowy układ peronów będzie inny.
Tak więc nie ma co się martwić : będziemy mieli nowy 6 peronowy układ, z nowym dwustronnym tunelem.
9000 ml A Rh-
-
- Rhetor
- Posty: 7001
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
...menuelita pisze:no właśnie - funkcjonalny ma być
a w jaki sposób niepełnosprawni na wózkach dostają się na perony?
Po torze, po torze, po torze, przez most,
Przez góry, przez tunel, przez pola, przez las
...
Wysłane z mojej budki telefonicznej
PCPR Tarnów i problemy rodziny zastępczej z dziećmi z RAD
PCPR Tarnów i problemy rodziny zastępczej z dziećmi z RAD
Parę lat temu remont ograniczył się do wyrównania powierzchni oraz prac kosmetycznych.
To co będzie teraz to totalna przebudowa - po pierwsze zmienia się układ torów i co za tym idzie peronów, przebudowany ma być tunel z przebiciem na drugą stronę.
Generalnie to co było parę lat temu to powino być robione regularnie co parę lat czyli malowanie, wyrównywanie i łatanie ubytków.
To co będzie teraz to totalna przebudowa - po pierwsze zmienia się układ torów i co za tym idzie peronów, przebudowany ma być tunel z przebiciem na drugą stronę.
Generalnie to co było parę lat temu to powino być robione regularnie co parę lat czyli malowanie, wyrównywanie i łatanie ubytków.
9000 ml A Rh-
-
- Archont
- Posty: 829
- Rejestracja: 16-12-2010, 12:52
- Lokalizacja: zza Dunajca
Przejściem w poziomie szyn? I jeszcze masz prawo zażądać, żeby niepełnosprawnego SOK przetransportował. Na przeciw KOL-MEDu jest przejście w poziomie szyn dla obsługi i mogą z niego korzystać niepełnosprawni. A po przebudowie zostanie to dostosowane po ludzku.menuelita pisze:no właśnie - funkcjonalny ma być
a w jaki sposób niepełnosprawni na wózkach dostają się na perony?
Tu przy okazji fotografowania ronda na al. Jana Pawła II / Błonie - zrobiłem fotorelację modernizacji peronów w Woli Rzędzińskiej. Jeśli taka mała stacja będzie miała porządne perony, od podstaw budowane jest przejście podziemne, którego nawet za komuny nie zrobili i jak na zdjęciach widać - windę, to aż ciepło w duszy się robi, że "Tarnów nowy Główny" to będzie coś! Na pewno kolorków takich nie zrobią, ale może akurat będzie ładna stylizacja tych peronów...
]EDYCJA - zmniejszone
]EDYCJA - zmniejszone
Ostatnio zmieniony 19-06-2012, 19:43 przez Dawid D, łącznie zmieniany 2 razy.
To zależy, w Polsce nie ma taboru który ma znormalizowane wejście, EZTy stare mają inną wysokość nowe inną, a wagony jeszcze inną. W Tarnowie drugie peron na którym najczęściej stają składy wagonowe powinien być do nich dopasowany a reszta pod zespoły trakcyjne. Poza tym peronów nie będzie 6 tylko 3 wyspowe.
Będzie 3 perony na których będzie 6 krawędzi peronowych. I koniec dyskusji A co do wysokości peronów, zarówno na woli rzędzińskiej jak i w Tarnowie będą perony o wysokości 55 pgs. Nowe EZT mają wysokość w strefie wejścia około 75-82 pgs. Czyli do obsługi osobówek przy małym ruchu taki peron praktycznie wystarcza. Jednak w Tarnowie zatrzymują się również składy wagonowe i tam wysokość podłogi wynosi około 120 pgs. W Polsce obecnie stosuje się perony o wysokości 25pgs 55pgs 74pgs. I niestety nikt nie dopilnował by w Tarnowie głównym zrobić te wyższe perony. Nie jest to przypadek jednostkowy podobna sytuacja miała miejsce w poznaniu i tam też obudzili się z ręką w nocniku.