Remont Krakowskiej

Coś budują? Coś wyburzają? Masz jakieś własne pomysły (nawet futurystyczne)? Tutaj jest miejsce dla ciebie
ODPOWIEDZ

faleQ
Archont
Posty: 745
Rejestracja: 12-10-2009, 08:24
Lokalizacja: KT str
Kontakt:

Post autor: faleQ »

opornik pisze:Temat tramwaju powraca jak bumerang. Jest grupa inicjatywna która chce doprowadzić do realizacji swojego pomysłu sprowadzenia ze Lwowa autentycznego wagonu który jeździł po Tarnowie
Temat znam od koleżanki, która pracuje w tarnowskiej delegaturze konserwatora zabytków. Z tego co mi powiedziała, to ściągnięcie oryginalnego wagonu nie jest już brane pod uwagę, za to powstaje replika. Miała ona w pierwotnym planie stanąć na Wałowej koło obecnego przystanku, ale handlowcy mający tam swoje sklepy się na to nie zgodzili. Kolejną lokalizacją jest plac Sobieskiego.

Awatar użytkownika

opornik
Rhetor
Posty: 9658
Rejestracja: 24-08-2009, 09:38
Lokalizacja: Krzyż

Post autor: opornik »

faleQ pisze:Kolejną lokalizacją jest plac Sobieskiego.
Ale to konserwator w zeszłym roku nie zgadzał się na Plac Sobieskiego bo patrząc z dołu zbytnio by zasłaniał widok. Chyba, że go upchną poza lica kamienic.
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku


hurricane
Rhetor
Posty: 2791
Rejestracja: 28-09-2009, 10:58

Post autor: hurricane »

faleQ pisze: Miała ona w pierwotnym planie stanąć na Wałowej koło obecnego przystanku, ale handlowcy mający tam swoje sklepy się na to nie zgodzili. Kolejną lokalizacją jest plac Sobieskiego.
Z całym szacunkiem, ale co oni mają do gadania? Wolny rynek, mają się dostosować... Tak samo jak właściciel Świtu w stosunku do terenów Owintaru...

Aha zapomniałem, nasz kraj wraca coraz bardziej do gospodarki regulowanej...

Ogólnie, szyny umiejscowione na Krakowskiej powinny być prawdziwe. Jeśli nie, to lepiej w ogóle ten pomysł porzucić...

Awatar użytkownika

opornik
Rhetor
Posty: 9658
Rejestracja: 24-08-2009, 09:38
Lokalizacja: Krzyż

Post autor: opornik »

W BIP-ie TZDM-u ogłoszenie o przetargu http://portal.tzdm.tarnow.bip-gov.info. ... a=wyszukaj
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku


MTar
Proedroj
Posty: 416
Rejestracja: 25-02-2010, 22:36

Post autor: MTar »

opornik pisze:
KONSTRUKCJA CHODNIKA

7cm- płyty kamienne
5cm- podsypka z miału kamiennego z cementem 1:3
10cm- pospółka
geotkanina polipropylenowa
stabilizacja mechaniczna istn.podłoża do E2>60MPa
22m łącznie
KONSTRUKCJA JEZDNI

8cm- kostka kamienna
3cm- podsypka z miału kamiennego z cementem 1:3
10cm- podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego
30cm- wzmocnienie podłoża pospółką
geotkanina polipropylenowa
20cm- stabilizacja podłoża spoiwem
72cm łącznie
mrozoodporność: 72>70cm
Jakieś niesprawdzone info miałeś według projektu ma być tak
KONSTRUKCJA JEZDNI I MIEJSC POSTOJOWYCH DLA KR3,G4:
8cm- kostka z porfiru o wym.8x16x24cm,spoiny SOPRO/1cm
3cm- podsypka piaskowo-cementowa 1:3
20cm- podbudowa zasadnicza z chudego betonu
20cm- wzmocnienie podłoża pospółką do G1 o E2>120MPa
geotkanina polipropylenowa GEO-40/40
20cm- stabilizacja podłoża spoiwem SOLITEX Rm=2,5 MPa
72cm łącznie
mrozoodporność: 72>70cm
KONSTRUKCJA CHODNIKA
7cm- płyty kamienne o wym.7x50x50cm,spoiny SOPRO/1cm
3cm- podsypka piaskowo-cementowa 1:3
10cm- chudy beton
5cm-piasek
geotkanina polipropylenowa GEO-40/40
stabilizacja mechaniczna istn. podłoża do E2>60MPa
25cm łącznie
KONSTRUKCJA CHODNIKA Z POSTOJEM SAM. DO 2,5T.
7cm- płyty kamienne o wym.7x50x50cm,spoiny SOPRO/1cm
3cm- podsypka piaskowo-cementowa 1:3
15cm-chudy beton
10cm-piasek
geotkanina polipropylenowa GEO-40/40
20cm-stabilizacja istniejącego podłoża do E2>100MPa
55cm łącznie
KONSTRUKCJA ZJAZDÓW DO POSESJI
10cm- kostka granitowa z odzysku,spoiny SOPRO/1cm
3cm- podsypka piaskowo-cementowa 1:3
15cm-chudy beton
10cm-piasek
geotkanina polipropylenowa GEO-40/40
20cm-stabilizacja istniejącego podłoża do E2>100MPa
56cm łącznie
Powiem tak jeszcze nie przejrzałem całego projektu ale zapowiada się nieźle. Bardzo cieszy mnie ten beton. I obowiązek wymiany gruntu na wykopach. Jeśli ktoś tego dopilnuje to będzie nam to służyło długie lata.

edit. Jeszcze dla rozwiania wątpliwości kolejny cytat, tym razem opornik się nie mylił.
Po stronie południowej na chodniku zmontowane zostaną słupki blokujące co ok. 3m
celem wykluczenia parkowania na chodniku.
Ostatnio zmieniony 21-02-2011, 00:45 przez MTar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika

misha
Proedroj
Posty: 460
Rejestracja: 22-09-2009, 20:55
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: misha »

Jeśli co 3 m to dali ciała. Zwykly samochód subkompaktowy sie zmieści.

Awatar użytkownika

Autor tematu
Goscinny
Rhetor
Posty: 11071
Rejestracja: 03-03-2009, 12:21
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Goscinny »

misha, to podaj konkretnie jakie modele i ile ich jeździ po Tarnowie.

Awatar użytkownika

misha
Proedroj
Posty: 460
Rejestracja: 22-09-2009, 20:55
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: misha »

Statystyk nie prowadze ale... Toyota Yaris, Daewoo Matiz, Chevrolet Spark, Fiat Panda, Seicento, CC, Smart to tak na początek sie rzuca na mysl.

PS. Ten ostatni bankowo sie tam znajdzie ;)

Awatar użytkownika

LordRuthwen
Rhetor
Posty: 6856
Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
Lokalizacja: tajna

Post autor: LordRuthwen »

Na bank będą się wciskać, jak mogą...

Awatar użytkownika

BIGer
Proedroj
Posty: 455
Rejestracja: 06-07-2010, 07:40
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: BIGer »

Po stronie południowej na chodniku zmontowane zostaną słupki blokujące co ok. 3m
celem wykluczenia parkowania na chodniku.
Słupki mają być co ok. 3m. Więc może będą co 2,5m a to już problem nawet dla smarta.
BIGer
"Wyzwolona energia atomu zmieniła wszystko z wyjątkiem naszego sposobu myślenia."
— Albert Einstein


halford
Rhetor
Posty: 2093
Rejestracja: 21-10-2009, 15:44

Post autor: halford »

BIGer pisze:
Po stronie południowej na chodniku zmontowane zostaną słupki blokujące co ok. 3m
celem wykluczenia parkowania na chodniku.
Słupki mają być co ok. 3m. Więc może będą co 2,5m a to już problem nawet dla smarta.
Dla madafaków to nie problem. Przecież można wjechać "na ukos" zastawiając chodnik.

Awatar użytkownika

BIGer
Proedroj
Posty: 455
Rejestracja: 06-07-2010, 07:40
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: BIGer »

halford pisze:Dla madafaków to nie problem. Przecież można wjechać "na ukos" zastawiając chodnik.
To fakt. A o tym nie pomyślałem.
BIGer
"Wyzwolona energia atomu zmieniła wszystko z wyjątkiem naszego sposobu myślenia."
— Albert Einstein

Awatar użytkownika

Baxon
Thesmothetai
Posty: 1374
Rejestracja: 15-09-2009, 21:33
Kontakt:

Post autor: Baxon »

Ale słupki ustawione w ten sposób będą bardziej sugestywne niż znaki,na które większość madafaków nie zwraca uwagi. Wystarczy spojrzeć na to, co się dzieje na ul. św Anny, znaki, że obowiązuje parkowanie wzdłuż krawężnika stoją od ponad roku, a parkowanie się nie zmieniło ani o jotę...


toomas
Archont
Posty: 603
Rejestracja: 20-09-2009, 18:27
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: toomas »

Baxon pisze:Ale słupki ustawione w ten sposób będą bardziej sugestywne niż znaki,na które większość madafaków nie zwraca uwagi. Wystarczy spojrzeć na to, co się dzieje na ul. św Anny, znaki, że obowiązuje parkowanie wzdłuż krawężnika stoją od ponad roku, a parkowanie się nie zmieniło ani o jotę...
Świadczy to oczywiście o społeczeństwie ale równie źle świadczy o SM...


Ravir
Rhetor
Posty: 1788
Rejestracja: 04-09-2009, 10:40
Lokalizacja: Mościce

Post autor: Ravir »

I Policji - ale najbardziej o Straży Wiejskiej.

Czemu w Niemczech ludzi potrafia parkować poprawnie? Bo natychmiast pojawia się Policja soli drastyczne mandaty a jeśli samochód choć trochę utrudnia ruch to natychmiast przyjeżdża holownik i zabiera samochód. Wystarczylo by zastosować podobne metody u nas. Jak by ktoś dostał 200 zł mandatu za parkowanie + 500 zł za holowanie to drugi raz by parkować poprawnie. Dodatkowo Straż Miejska zasiliła by kasę Miasta. :mrgreen:
9000 ml A Rh-

ODPOWIEDZ