IS sprzedane!

Co byśmy bez nich zrobili? Masz problem ze sprzętem? Chcesz kupić grę? Tutaj jest odpowiednie miejsce na takie tematy.
ODPOWIEDZ

skuba
Obywatel
Posty: 12
Rejestracja: 11-09-2009, 16:40

Post autor: skuba »


Awatar użytkownika

Baxon
Thesmothetai
Posty: 1374
Rejestracja: 15-09-2009, 21:33
Kontakt:

Post autor: Baxon »

Baxon pisze:U mnie to samo, obcina nazwę stacji, albo robi mi się obraz w kształcie kwadratowym no i śnieżenie na jedynce i dwójce. Masakra, po wygaśnięciu umowy przestawiam się na talerz i na LTE.
Mała errata do powyższego posta.
Otóż okazało się, że kiepski sygnał był spowodowany wszędobylskim usposobieniem mojej córki, która poluzowała wtyczkę. Poprawiłem i wszystko jest okej ;) Za wprowadzenie w błąd przepraszam.


Keleos
Rhetor
Posty: 4114
Rejestracja: 24-10-2009, 13:57

Post autor: Keleos »

Czy komuś z dawnego IS może przerywa net co chwile od kilkunastu minut? Drażniące.. minuta neta i 4 minuty bez ; /

Awatar użytkownika

opornik
Rhetor
Posty: 9675
Rejestracja: 24-08-2009, 09:38
Lokalizacja: Krzyż

Post autor: opornik »

W Krzyżu mam ten sam problem.
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku

Awatar użytkownika

Versacz
Archont
Posty: 641
Rejestracja: 31-08-2009, 12:55

Post autor: Versacz »

Też tak miałem jakieś 2 tygodnie temu. Ale po jakiś 2-3 dniach przestało.


Keleos
Rhetor
Posty: 4114
Rejestracja: 24-10-2009, 13:57

Post autor: Keleos »

Drażniące, gdy człowiek odpala grę i radio w tle, radio przestaje grać, a ewentualny alt+tab niestety wywala grę z hukiem ; /

Na szczęście to tylko taki drażliwy wieczór jeden.. i kilka dni wcześniej drugi.. czekam na trzeci z niecierpliwością, obym był wtedy w pracy ; )

Dzięki za odzew!

Awatar użytkownika

maup
Thesmothetai
Posty: 1254
Rejestracja: 03-07-2010, 22:45
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: maup »

a bo się wam multitaskingu zachciewa ;)
twórcy gry się orobili, żeby wyposażyć ją w muzykę i oprawę dźwiękową a tu jakiś uzyszkodnik zamiast się nią napawać to zagłusza radioodbiornikiem ;)
Zwierciadła Nehaleni dzielą się na uprzejme i rozbite

Awatar użytkownika

maup
Thesmothetai
Posty: 1254
Rejestracja: 03-07-2010, 22:45
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: maup »

Ciekawostkę wczoraj usłyszałem od kolegi, który miał telefon w śp. Internet Solutions. Otóż ponoć Multimedia zaczęła go kasować za rozmowy z numerami dawnej telefonii +IS, chociaż przecież obiecywali, że dla starych abonentów warunki zostaną bez zmian. Czy ktoś z aktualnych telefonicznych abonentów post-IS mógłby potwierdzić albo zaprzeczyć tym rewelacjom (można z panelu abonenta np. w kalkulatorze połączeń sprawdzić)?
Zwierciadła Nehaleni dzielą się na uprzejme i rozbite


wadas
Prytan
Posty: 170
Rejestracja: 22-12-2011, 16:02

Post autor: wadas »

Ja w InternetSoulutions byłem od samego początku 12-14 lat (już nie pamiętam dokładnie, pamiętam, że przerzucali kable ponad blokami) Z początku nie było rewelacyjnie, zdarzały się przerwy w dostawie internetu, ale NIGDY nie było tak źle jak teraz w multimedi. W samym miesiącu grudniu miałem 3 dni pod rząd od godziny 10-18 wyłączone wszystkie media! (pech chciał, że mam telefon i kablówkę również u nich) Ale najgorsze było 3 dni temu, internet padł koło 13, a s... naprawili go dopiero następnego dnia o 17!!!

Dla przypomnienia, IS miał 24h serwis, niekiedy zgłaszałem usterkę o 20 a chłopaki przyjeżdżały o 22! Szacunek dla nich , bo to była naprawdę świetna i dbająca o klienta firma.


A multimedia? Mają jeden wielki baner na wieżowcu przy Kauflandzie przy Lwowskiej, wcześniej to paskudne logo wisiało na wieżowcu przy oś.Legionów, oraz obkleili nim banie! Ile te pier... reklamy mogły kosztować? Czy nie lepiej by było te pieniądze przeznaczyć na lepszą ekipę serwisową, najlepiej pracującą na dwie zmiany?

O kablówce multimedii już ktoś wspominał, podpisywałem umowę na 80 kanałów, tymczasem **** wyłączyli mi z 20 w tym często oglądane prze zemnie discovery world, eurosport 2, a dodali jakiś multimedia info w którym promują się jacy to oni nie są wspaniali.


Jest jeszcze Zeto i mocno trzymam za nich kciuki. Powoli będę badał ludzi mieszkających w moim bloku , czy by nie chcieli się przenieść. Domyślam się, że chętnych będzie więcej, bo z kimkolwiek się nie spotykam narzeka na internet z multimedii, a przede wszystkim na podejście do klienta i olewanie go na ich m-linii, to samo jest w puncie obsługi klienta przy słonecznej, strasznie niemiłe babsko.

Awatar użytkownika

LordRuthwen
Rhetor
Posty: 6896
Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
Lokalizacja: tajna

Post autor: LordRuthwen »

wadas pisze:Dla przypomnienia, IS miał 24h serwis
Robili bodajże do 22 czy 23, ale nie 24h.

Awatar użytkownika

infernuss
Obywatel
Posty: 19
Rejestracja: 06-10-2009, 21:36
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: infernuss »

Robią z ludzi idiotów i tyle, jak się dzwoni i zgłasza usterkę to się okazuje że to wina klienta a oni mają wszytko lux.
2250ml A Rh-

ODPOWIEDZ