Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klientom.

Co byśmy bez nich zrobili? Masz problem ze sprzętem? Chcesz kupić grę? Tutaj jest odpowiednie miejsce na takie tematy.
ODPOWIEDZ

japoneczka01
Proedroj
Posty: 464
Rejestracja: 16-12-2015, 12:17
Lokalizacja: Tarnów

Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klientom.

Post autor: japoneczka01 »

Może ktoś wie, bo na stronie Multimediów nie znalazłam takiej informacji. Mam telefon stacjonarny po Solutions utrzymany przez Multimedia. Jak był jeszcze Solutions, to na ich stronie można było sprawdzić biling i rozmowy przychodzące nieodebrane. Mimo, że Solutions już nie ma nadal strona z bilingiem i nieodebranymi rozmowami działała. Od niedawna nie można wejść na tę stronę. Czy istnieje jakaś inna z Multimediów? Było to bardzo wygodne zwłaszcza, że z nieodebranych można było sprawdzić nieznane numery i ominąć te z propozycjami sprzedaży.


Grz3chu
Obywatel
Posty: 5
Rejestracja: 24-10-2012, 12:50

Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klientom.

Post autor: Grz3chu »

jest jakiś numer do serwisu mm w Tarnowie ? Mam światłowód ale od tygodnia chodzi jakby nie mógł

Obrazek

Awatar użytkownika

LordRuthwen
Rhetor
Posty: 6586
Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
Lokalizacja: tajna

Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klientom.

Post autor: LordRuthwen »

No taki jak do Vectry, przecież ich kupili


Wysłane z mojej budki telefonicznej


Online

Cubaza
Rhetor
Posty: 3661
Rejestracja: 06-10-2009, 19:27

Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klientom.

Post autor: Cubaza »

Nie ma numeru stricte do Tarnowa. Należy dzwonić na ogólnopolską infolinię i tam zgłaszać awarie.

Awatar użytkownika

opornik
Rhetor
Posty: 9516
Rejestracja: 24-08-2009, 09:38
Lokalizacja: Krzyż

Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klientom.

Post autor: opornik »

Grz3chu pisze:
11-12-2021, 11:08
Mam światłowód ale od tygodnia chodzi jakby nie mógł
U mnie było podobnie. Po 15 minutach skakania po infolinii wreszcie usłyszałem komunikat, że "twój czas oczekiwania to .......... 1 godzina 48 minut".
Zresetowałem urządzenia i przeżyłem szok. Jedna fotka to ta sprzed resetu, druga po. Pakiet 100/10.
Załączniki
mm_11.12.2021_12_48_bezpośrednio.jpg
mm_11.12.2021_12_48_bezpośrednio.jpg (151.85 KiB) Przejrzano 1916 razy
mm_11.12.2021_13_05_reset.jpg
mm_11.12.2021_13_05_reset.jpg (162.75 KiB) Przejrzano 1917 razy
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku


Grz3chu
Obywatel
Posty: 5
Rejestracja: 24-10-2012, 12:50

Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klientom.

Post autor: Grz3chu »

w sumie to napisałem do nich maila i po paru minutach wszystko wróciło do normy
Obrazek

ODPOWIEDZ