Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klientom.
Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klient
Mam NET z Zeto i jestem zadowolony.
Ostatnio zmieniony 09-11-2017, 16:34 przez krzychu, łącznie zmieniany 9 razy.
LA ARTE
-
- Rhetor
- Posty: 5589
- Rejestracja: 17-06-2014, 09:35
Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klient
U mnie średnio co 2 tygodnie pojawia się jakiś nowy przedstawiciel, ze standardowym powitaniem, że jest z kablówki. Ciężko przyjmują odmowę, i zawsze obklejają tymi swoimi naklejkami z numerem telefonu wszystko co się da.
Nie jestem KODziarzem, gorszym sortem, donosicielem, Bolkiem, ani TW.
Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klient
Multimedia to padaka, internet przerywa kilka razy w ciągu miesiąca na kilka godzin. Na infolinii mają w 4 literach ich super automat nakazuje zresetować router ....
Polecam dzwoniąc na infolinię zgłaszać problemy wybierając opcję że chce się otrzymać ofertę, szybko przełączają na dział techniczny.
Polecam dzwoniąc na infolinię zgłaszać problemy wybierając opcję że chce się otrzymać ofertę, szybko przełączają na dział techniczny.
Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klient
Może to śmiesznie zabrzmi, ale u mnie zresetowanie routera zazwyczaj pomaga. Niemniej transfer jest tragiczny.
"Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi"
Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klient
tylko w tym wypadku nie pomaga, czy podpięcie pomijając router... a widać że starych klientów IS mają głęboko... to już nie chce myśleć gdzie będzie miało tych klientów UPC
-
- Archont
- Posty: 777
- Rejestracja: 17-12-2009, 12:41
- Lokalizacja: Polska
Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klient
W jakiej lokalizacji masz Multimedię? Pytam bo za 2 tygodnie sam przesiadam się z TV NC+ i internetu ZETO na Multimedię i nie wiem co mnie czeka. Mieszkam na Marynarki Wojennej. Może jest ktoś z tego rejonu i może mi powiedzieć jak to wygląda?aaee pisze:Multimedia to padaka, internet przerywa kilka razy w ciągu miesiąca na kilka godzin. Na infolinii mają w 4 literach ich super automat nakazuje zresetować router ....
Polecam dzwoniąc na infolinię zgłaszać problemy wybierając opcję że chce się otrzymać ofertę, szybko przełączają na dział techniczny.
Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klient
Ja na Zielonym mam neta z Multimedia od 7 lat i nie ma najmniejszych problemów. Średnio raz na rok zdarzy się jakaś kilkugodzinna awaria. Więc nie narzekam, tylko, że dość drogo w porównaniu do UPC mają.
"Wkrótce Europa przekona się, i to boleśnie, co to są polskie fobie, psychozy oraz historyczne bóle fantomowe" S. LEM
-
- Archont
- Posty: 777
- Rejestracja: 17-12-2009, 12:41
- Lokalizacja: Polska
Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klient
A jak z szybkością tego internetu? Chodzi mi o zwykłe użytkowanie ale na kilku urządzeniach naraz. Syn gra po sieci ale nic wymagającego.defekator pisze:Ja na Zielonym mam neta z Multimedia od 7 lat i nie ma najmniejszych problemów. Średnio raz na rok zdarzy się jakaś kilkugodzinna awaria. Więc nie narzekam, tylko, że dość drogo w porównaniu do UPC mają.
Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klient
Mam 60Mb/s upload chyba 5Mb/s. Na szybkość nie narzekam, jeżeli serwery pozwalają to faktycznie download w okolicach 7 MB/s jest. Pingi też w normie, opóźnienia się zdarzają ale raczej nie z winy multimediów. Używam normalnie, komp + laptop do tego telefony komórkowe i problemów nigdy nie było. Z tego co kojarzę sieć działa na infrastrukturze multimediów, bo od ZETO wystaje mi ze ściany osobny (nieużywany) kabel.
"Wkrótce Europa przekona się, i to boleśnie, co to są polskie fobie, psychozy oraz historyczne bóle fantomowe" S. LEM
-
- Archont
- Posty: 777
- Rejestracja: 17-12-2009, 12:41
- Lokalizacja: Polska
Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klient
To widzę, że masz bardzo podobnie do mnie zrobioną instalację. Też mam infrastrukturę Multimediów robioną przez nich jak budowali blok a Zeto osobno. Mam nadzieję, że będzie śmigało jak u Ciebie. Dzięki za informacje.defekator pisze:Mam 60Mb/s upload chyba 5Mb/s. Na szybkość nie narzekam, jeżeli serwery pozwalają to faktycznie download w okolicach 7 MB/s jest. Pingi też w normie, opóźnienia się zdarzają ale raczej nie z winy multimediów. Używam normalnie, komp + laptop do tego telefony komórkowe i problemów nigdy nie było. Z tego co kojarzę sieć działa na infrastrukturze multimediów, bo od ZETO wystaje mi ze ściany osobny (nieużywany) kabel.
Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klient
Jeśli ktoś chce dostęp typowo biznesowy to się polecam. Działamy od kilku miesięcy ale tylko i wyłącznie dla klientów biznesowych. Więcej info mogę podesłać na priv, albo na mailu.
Wyobraźnia jest ważniejsza niż wiedza.
~A. Einsten
~A. Einsten
Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klient
A dlaczego nie oficjalnie skoro się reklamujesz? To nie Facebook gdzie ludzie sprzedają towar ale wszystko podadzą na Priv.
Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klient
Czy ktoś z Was był ostatnio w BOK przedłużać umowę (pytanie do abonentów po dawnym IS, Zicom)? Ciekawią mnie ceny jakie teraz proponują
Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klientom.
Odgrzewam wątek.
Wczoraj od godz.ok 21 do rana do 9 dzisiaj nie było dostępu do internetu na Westerplatte. Dzisiaj od godz. 21 znowu nie ma.
Ma ktoś jakieś informacje co się dzieje (jakieś konserwacje, remonty)? Dodzwonić się tam jest niewykonalne a pracować trzeba
Nie można znaleźć żadnej informacji.
Wczoraj od godz.ok 21 do rana do 9 dzisiaj nie było dostępu do internetu na Westerplatte. Dzisiaj od godz. 21 znowu nie ma.
Ma ktoś jakieś informacje co się dzieje (jakieś konserwacje, remonty)? Dodzwonić się tam jest niewykonalne a pracować trzeba
Nie można znaleźć żadnej informacji.
pozdrawiam
petr
petr
Re: Multimedia S.A w Tarnowie i ich szajc dostarczany klientom.
Ponoć jakaś większa sprawa - i nazywaj ich już Vectra, a nie MM
A co do dodzwonienia się.... łatwiej chyba do przychodni. Moja mama chciała się dodzwonić, straciła 10 zł na telefony i jak w końcu się udało wbić do kolejki (bo często po wysłuchaniu jakichś stu komunikatów o rodo, srodo, przetwarzaniu danych i przebicu się przez menu - po prostu rozłączało), usłyszała, że czas oczekiwania to.... 45 minut.
A co do dodzwonienia się.... łatwiej chyba do przychodni. Moja mama chciała się dodzwonić, straciła 10 zł na telefony i jak w końcu się udało wbić do kolejki (bo często po wysłuchaniu jakichś stu komunikatów o rodo, srodo, przetwarzaniu danych i przebicu się przez menu - po prostu rozłączało), usłyszała, że czas oczekiwania to.... 45 minut.