Dwa komputery na jednym łączu w IS

Co byśmy bez nich zrobili? Masz problem ze sprzętem? Chcesz kupić grę? Tutaj jest odpowiednie miejsce na takie tematy.

Autor tematu
Boruta
Archont
Posty: 582
Rejestracja: 29-08-2009, 15:16
Lokalizacja: Tarnów

Dwa komputery na jednym ³ączu w IS

Post autor: Boruta »

Jak w temacie, chcę podłączyć drugi komputer w domu, jest sens rozdzielać sygnał, czy lepiej płacić co miesiąc 16 zł za drugie stanowisko? Prędkość spadnie znacząco?
Nie znam się na tym, proszę o porady.

Awatar użytkownika

ad2222
Rhetor
Posty: 7659
Rejestracja: 03-03-2009, 10:51
Lokalizacja: Tarnów, Zabłocie

Post autor: ad2222 »

Router (najlepszy taki z klonowaniem mac), i do routera podłączasz kabel z IS a z routera - dwa komputery (kablem, albo jak masz możliwość, wi-fi).
"Wolę być głupim z nadzieją, niż bez nadziei - niemądrym" Edward 'Dudek' Dziewoński

Awatar użytkownika

Goscinny
Rhetor
Posty: 11060
Rejestracja: 03-03-2009, 12:21
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Goscinny »

Boruta, czy postawisz router czy dostaniesz drugie IP - różnicy w prędkości pomiędzy tymi rozwiązaniami nie będzie. W praktyce nie powinieneś zauważyć różnicy - no, chyba że zasysasz coś 24 godziny na dobę z maksymalną prędkością :)


Ravir
Rhetor
Posty: 1788
Rejestracja: 04-09-2009, 10:40
Lokalizacja: Mościce

Post autor: Ravir »

IS z tego co wiem nie obniża TTL - mają tylko blokadę MAC. Nie zależnie jednak warto kupić taki Router, który posiada opcję "podbicia" TTL oraz WiFi. Podłączamy router i konfigurujemy - i mamy internet na kilku komputerach. Te dodatkowe 16 zł to tak naprawdę płacimy za routowalny, zewnętrzny adres IP :D


Autor tematu
Boruta
Archont
Posty: 582
Rejestracja: 29-08-2009, 15:16
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Boruta »

Panowie, dzięki za pomoc! Nic nie ściągam, od wielkiego święta zagram na serwerze. W IS oferują mi router za 89 zł, nie mam pojęcia jaki, na co zwrócić uwagę? Wytłumaczcie jak laikowi, bo nim jestem w tych tematach ;)


halford
Rhetor
Posty: 2093