World of Tanks
-
LordRuthwen
- Rhetor
- Posty: 7202
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
Ja przejechałem KW3 - 7 fragów, snajper, stalowa ściana, specjalista i 7,5 k expa 
Niech żyje działo 122mm
Więc nie przesadzaj wychwalaczu MM
Niech żyje działo 122mm
Nie tylko u mnie: http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... z-pingiem/JaroTar pisze:Ja właśnie wróciłem z wieczornej sesyjki WOT od kuzyna - łącze Multimedia w Mościcach i wszystko na 3 kompach śmigało idealnie, zero lagów i bez DC... Może to Twoje Zeto klęczy?
Więc nie przesadzaj wychwalaczu MM
To była ironiczna wypowiedź z mojej strony, bardziej w odpowiedzi na Twoje wychwalanie na każdym kroku ZetoLordRuthwen pisze:Ja przejechałem KW3 - 7 fragów, snajper, stalowa ściana, specjalista i 7,5 k expa
Niech żyje działo 122mm
Nie tylko u mnie: http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... z-pingiem/JaroTar pisze:Ja właśnie wróciłem z wieczornej sesyjki WOT od kuzyna - łącze Multimedia w Mościcach i wszystko na 3 kompach śmigało idealnie, zero lagów i bez DC... Może to Twoje Zeto klęczy?
Więc nie przesadzaj wychwalaczu MM
-
LordRuthwen
- Rhetor
- Posty: 7202
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
Nie załapałem, szczególnie biorąc pod uwagę Twoje wcześniejsze wywody, ale wybacz, nie załapałem ironii.
Ma ktoś porobione może te nowe umiejętności (chodzi mi o Forki) na 100%, tak, żeby działały? Warte to coś? Bo gram TDS-em i wziąłem sobie szósty zmysł, który powinien mi pokazać czy jestem wykryty. Działa to?
Mam obecnie 97% i się zastanawiam czy było warto
Ma ktoś porobione może te nowe umiejętności (chodzi mi o Forki) na 100%, tak, żeby działały? Warte to coś? Bo gram TDS-em i wziąłem sobie szósty zmysł, który powinien mi pokazać czy jestem wykryty. Działa to?
Mam obecnie 97% i się zastanawiam czy było warto
Warto. Tylko pamiętaj, że ten perk pokazuje tylko to, że zostałeś wykryty, to że żarówka zgasła nie oznacza, że już Cię nie widzą. I nie wiem czy na TD wyświetla się to w trybie snajperskim - na arcie wówczas żarówki nie widać.
Generalnie do TD dalej podstawowy jest kamuflaż, potem właśnie żarówa oraz umiejętności dowódcy i radiooperatora zwiększające zasięg widzenia. Reszta nie ma już takiego znaczenia. No może hamowanie sprzęgłem jeszcze lub jazda po mokrym terenie.
Najwięcej nowych umiejętności przydaje się w medach.
Tutaj jest opis dokładniejszy niż w grze:
http://wiki.worldoftanks.com/Crew#Skills
Generalnie do TD dalej podstawowy jest kamuflaż, potem właśnie żarówa oraz umiejętności dowódcy i radiooperatora zwiększające zasięg widzenia. Reszta nie ma już takiego znaczenia. No może hamowanie sprzęgłem jeszcze lub jazda po mokrym terenie.
Najwięcej nowych umiejętności przydaje się w medach.
Tutaj jest opis dokładniejszy niż w grze:
http://wiki.worldoftanks.com/Crew#Skills
-
LordRuthwen
- Rhetor
- Posty: 7202
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
-
LordRuthwen
- Rhetor
- Posty: 7202
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
Wybacz kolego, ale ze mną byś za szybko zginął 
Jedynie KW byś coś mógł zdziałać
http://worldoftanks.eu/community/accoun ... 9-Ruthwen/
Obecnie mam KW-3, Tygrysa, Su-14, Su-152
Fakt, coś lekkiego też się znajdzie, ale wymienionymi wyżej gra się świetnie
Szczególnie Su-152
Jedynie KW byś coś mógł zdziałać
http://worldoftanks.eu/community/accoun ... 9-Ruthwen/
Obecnie mam KW-3, Tygrysa, Su-14, Su-152
Fakt, coś lekkiego też się znajdzie, ale wymienionymi wyżej gra się świetnie
Szczególnie Su-152
-
LordRuthwen
- Rhetor
- Posty: 7202
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
-
LordRuthwen
- Rhetor
- Posty: 7202
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna